Eén sitebezoek van 2 minuten kan veel relevanter zijn dan duizend bezoeken van 5 seconden. Zeker als het gaat om het creëren of onderhouden van betrokkenheid. Met Gamebot mik je op thema’s die leven bij je bezoekers. Je biedt hen een laagdrempelige spelervaring, waarin ze zich herkennen. En dat is altijd winst.

Uitnodigend en laagdrempelig

Gamebot nodigt bezoekers op een informele manier uit om te reageren op een vraag. Bijvoorbeeld deze vraag in de tweede week van juni op de site van een supermarkt : “Hallo! Wil je een emmer Ben & Jerry’s winnen? ” Als de bezoeker antwoordt met ja, dan kan de volgende zin zijn: “OK! Voorspel welke smaak deze maand het meest wordt verkocht: Salted caramel brownie of Hook on you? Voor de bezoeker is deze conversatie fun. Voor de supermarkt is het marktonderzoek.

Snel inspelen op wat er leeft

Waar wil je het even over hebben op je site? Zeg het maar! Met Gamebot kan je niet alleen ontelbare onderwerpen aansnijden, je hebt ze ook binnen de kortste keren online. Want als de techniek en de structuur eenmaal staan, dan zit het werk alleen nog in het schrijven van een passend conversatie-script . Dat is een kwestie van uren. Niet van van weken.

Contact

Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Monkhorst van Spreadit online results, de makers van Gamebot. Gebruik onderstaand formulier of de telefoon: 071 523 49 89.

Gamebot is een label van Spreadit online results.

Contact Us